شرایط و ضوابط استفاده


قوانین و مقررات فروشگاه اینترنتی فیبو کیدز

مجموعه فروشگاه اینترنتی فیبو کیدز در تلاش است تا در کنار کیفیت محصولات، آسودگی، سهولت و امنیت خرید اینترنتی برای مشتریان عزیز فراهم گردد.

در این راستا، قوانین و مقرراتی مورد نیاز است تا ارائه خدمات با کیفیتی درخور همراهان گرامی فیبو کیدز، انجام گردد و رضایت همراهان فیبو کیدز را به ارمغان آورد لذا از همراهان گرامی تقاضا می نماییم حتماً قبل از اقدام به خرید، این قوانین و مقررات را مطالعه نمایند.


ارائه خدمت به مشتری در مجموعه فیبو کیدز به شکل زیر می باشد:

ساعت کاری و پاسخگویی مجموعه فیبو کیدز شنبه تا پنجشنبه ۸ صبح الی ۳ ظهر می‌باشدو

مجموعه فیبو کیدز در روزهای جمعه، تعطیلات رسمی و تعطیلاتی که دولت جمهوری اسلامی ایران خارج از تقویم اعلام می نماید، تعطیل می باشد.

زمان پاسخگویی به تماسها و پیام های مشتریان از طریق واتسپ، تماس تلفنی و اینستاگرام در ساعات کاری می باشد.

مجموعه اینترنتی فیبو کیدز متعهد است پیام ها و سفارش های کامل شده را به ترتیب اولویت دریافت، در اولین روز کاری پس از تعطیلات رسیدگی و پاسخگویی نماید.

روش های ارتباطی فیبو کیدز و مشتریان:

مجموعه فیبو کیدز از طریق واتسپ، تماس تلفنی و اینستاگرام با مشتریان خود در ارتباط است.

عضویت در وبسایت فیبوکیدز:

لازمه ارائه خدمت و ثبت سفارش در مجموعه فروشگاهی فیبو کیدز، ثبت نام و درج اطلاعات کامل و صحیح،می باشد. لذا لازم است همراهان گرامی در زمان ورود اطلاعات مندرج در فرم ثبت نام، دقت کافی را مبذول فرمایند. این اطلاعات به عنوان امانت و بصورت محرمانه نزد مجموعه فیبو کیدز محفوظ می باشد. هرگونه تماس، ارسال سفارش ها، مکاتبات و مواردی از این دست، با استفاده از این اطلاعات انجام می شود و کیفیت ارائه خدمت ما اغلب به آن اطلاعات بستگی دارد.

پرداخت و تکمیل سفارش:

ملاک تکمیل فرآیند سفارش اعلام شماره سفارش می باشد.

مجموعه فیبو کیدز در قبال بانکهای عاملی که بعنوان درگاه اینترنتی خدمات رسانی می کنند و سایر روش های پرداخت، مسئولیتی را بر عهده نداشته و تنها واریز یا عدم واریز مبلغ را می تواند تایید نماید. تنها مرجع پاسخگوی مورد اطمینان در این زمینه، بانک عامل و شرکتهای تابعه آنها می باشند. در این موارد قطعاً هر کمکی که از سوی مجموعه فیبو کیدز برای مساعدت به مشتری وجود داشته باشد که از عهده فیبو کیدز خارج نباشد، ارائه می شود.

کد تخفیف:

کدهای تخفیف به صورت مناسبتی در برخی اعیاد و مناسبتها از طریق سایت یا دیگر روشهای ارتباطی، بصورت عمومی یا خصوص در اختیار مشتریان مجموعه فیبو کیدز قرار میگیرد. بعضی از کدهای تخفیف دارای حداقل میزان خرید و یا شرایط خاص هستند که در صورت نیاز به اطلاع مشتریان خواهد رسید.

نحوه بهره برداری از کد تخفیف، بسته به شرایط آن کد متفاوت بوده و مدت زمان اعتبار آن محدود می باشد و مشتریان عزیزی که با لحاظ نمودن شرایط آن کد هدیه خرید می نمایند، مشمول بهره مندی از تخفیف مربوطه می شوند.

امکان اعمال تغییر در شرایط کد تخفیف صادر شده و یا استفاده از آن برای فرد دیگری وجود ندارد. در صورت رخ دادن اختلالات سیستمی یا غیر سیستمی و یا موارد خاص، امکان عدم فعال سازی و یا اجرایی نشدن کدهای تخفیف وجود دارد. در این موارد از طریق سایت و یا دیگر روشهای ارتباطی ، اطلاع رسانی انجام خواهد گرفت.

پرداخت هزینه سفارش:

پرداخت هزینه سفارش ها تنها از طریق درگاه های بانکی به صورت آنلاین (اینترنتی) امکان پذیر است.

ارسال و بسته بندی برای سراسر ایران:

ارسال سفارش ها و تحویل به پست بین 2 تا 5 روز کاری انجام میشود و همچنین ۲ الی ۱۰ روز کاری مدت زمان تحویل سفارش به دست مشتری است.

در روزهای خاص کاری و در زمان برگزاری جشنواره ها (مانند روزهای پایان سال، شب یلدا،جشنواره ارسال رایگان و تخفیف عمومی و …)، فروشگاه فیبو کیدز در خصوص ارسال با تاخیر بیشتر از 3 روزکاری مختار است. ارسال سفارش های تمامی شهرهای استان های مختلف کشور از طریق پست جمهوری اسلامی ایران انجام می گردد.

اداره پست جمهوری اسلامی، بر اساس آدرس و شماره تماس مرقوم شده توسط شما در سفارش به آدرس مقصد مراجعه می نمایند. در صورتیکه اطلاعات مندرج دقت و صحت لازم را نداشته باشند و یا مشتری در زمان مراجعه مامور پست در محل حاضر نباشد، مرسوله به مجموعه فیبو کیدز برگشت داده می شود.

در صورت مرجوع شدن سفارش به فیبو کیدز، ارسال مجدد آن مشمول هزینه ارسال می گردد.

مرسوله هایی که از مجموعه خارج و تحویل اداره پست می شوند، تحت اختیار و تصمیم گیری اداره پست قرار دارد و مجموعه فیبو کیدز دخل و تصرفی در خصوص ارسال کالا و نحوه و کیفیت تحویل آن ندارد.

خرید، تعویض و مرجوعی کالا:

در زمان انجام فرآیند کنترل کیفی هر کالا، تمامی اندازه ها، سایز، رنگ، جنس پارچه و دیگر اطلاعات مورد نیاز، بطور کامل و شفاف در بخش توضیحات آن کالا در سایت فیبو کیدز آورده می شود تا مشتری بتواند با توجه به آن، کالا و مشخصه مناسب را انتخاب نماید. انتخاب و سفارش کالا به منزله مطالعه کامل توضیحات و در نظر گرفتن اندازه های اعلام شده برای هر محصول، تلقی می شود.

از طرفی قسمت توضیحات خرید صرفا جهت مواردی از قبیل خرابی تلفن, تحویل به لابی و از این قبیل موارد میباشد.و یادداشت هایی با مضمون فوری ارسال شود و یا مشخص کردن ساعت و تاریخ و مشابه این موارد به منزله ی قبول از طرف فیبو کیدز نمیباشد و این نوشته ها حقی برای مشتری ایجاد نمیکند.

امکان رزرو کالا (سفارش) برای مشتری میسر نمی باشد.

سفارش هایی که خرید انجام شده و به هر دلیلی نیاز به هماهنگی با مشتری داشته باشند ولی امکان هماهنگی با مشتری میسر نشود ،حداکثر تا 3 روز کاری جهت تعیین تکلیف در نزد فیبو کیدز باقی مانده و در صورت عدم انجام هماهنگی، سفارش از طرف فروشگاه تعیین تکلیف و ارسال می گردد. مجموعه اینترنتی فیبو کیدز هیچ مسئولیتی برای تامین مجدد کالای اتمام موجود شده و یا ارائه خدمت در آن خصوص ندارد.

امکان اعمال تغییر در سفارش ثبت شده به هیچ عنوان وجود ندارد.

نکته مهم: جهت رعایت مسایل بهداشتی، احترام به حقوق سایر مشتریان و رعایت اخلاق حرفه ای، امکان مرجوعی و یا تعویض کالا وجود ندارد.

در صورتی که درخواست مرجوع کالا ناشی از قصور فیبو کیدز باشد, امکان عودت و تعویض میسرخواهد بود ولی اگر درخواست تعویض بعلت تغییر نظر وسلیقه ی مشتری باشد , به هیچ عنوان امکان پذیر نمیباشد.

با عنایت به انجام کنترل کیفی، ثبت اطلاعات و توضیحات، قیمت گذاری و غیره محصولات توسط نیروی انسانی صورت می گیرد، احتمال بروز خطا وجود دارد، لذا تعویض یا مرجوعی کالا تنها زمانی امکان پذیر است که قصور مجموعه فیبو کیدز در خصوص ارسال کالا خلاف سفارش مشتری و اطلاعات سایت و یا معیوب بودن کالا، احراز گردد.

معیار تشخیص معیوب بودن کالا، استانداردهای واحد کنترل کیفی فیبو کیدز می باشد.

باتوجه به نحوه اندازه گیری، اختلاف اندازه گیری تا ۲ سانتی متر از موارد مرجوعی محسوب نمی گردد.در صورت احراز قصور از طرف مجموعه فیبو کیدز، رفع نقص و یا جبران هزینه های احتمالی عودت کالا توسط مشتری، در اسرع وقت انجام می گردد و در این موارد هزینه عودت کالا و ارسال مجدد بر عهده فیبو کیدز می باشد.

در صورتیکه مشتری پس از تحویل سفارش متوجه اشتباه یا نقص در کالای ارسالی از طرف فیبو کیدز شود، به دلیل حفظ مسایل بهداشتی، احترام به حقوق سایر مشتریان و رعایت اخلاق حرفه ای، لازم است حتی الامکان بدون باز کردن بسته بندی محصول، مراتب را حداکثر تا ۲۴ ساعت پس از دریافت سفارش به مجموعه فیبو کیدز اطلاع رسانی نماید. لازم به ذکر است امکان رسیدگی به درخواست هایی که پس از این زمان به مجموعه فیبو کیدز ارجاع شوند، وجود ندارد.

شرط بررسی مرجوعی کالا، ارسال پیام حاوی نام و نام خانوادگی، شماره سفارش، علت مرجوعی و عکس یا فیلم از نقص کالا به واحد پشتیبانی فیبو کیدز ، از طریق پیام رسان واتساپ به شماره ی ۰۹۳۷۰۳۵۵۵۹۸ و ادمین اینستاگرام میباشد.

کالا باید در شرایط آکبند باشد و تگ، مارک، کوپ لباس خراب نشده باشد. کالایی که مورد استفاده قرار گرفته و یا شست و شو شده باشد، مورد پذیرش نخواهد بود.

شرط پذیرش مرجوعی، ارسال کالا در وضعیت اعلام شده و ارسال تمامی ملزومات و ملحقات کالا می باشد.

در صورت موافقت فیبو کیدز با مرجوعی، مطابق توضیحاتی که به مشتری داده خواهد شد، ایشان سفارش را فقط و فقط از طریق پست به آدرس فیبو کیدز عودت می نماید. (در صورتی که از طریق تیپاکس یا راه‌های دیگر ارسال کنید تحویل گرفته نخواهد شد.)

مدت زمان تعویض یا عودت وجه کالای مرجوعی به مشتری، تا 7 الی 10 روز کاری پس از تحویل شدن کالا به فیبو کیدز می باشد.

بطور کلی هر عاملی که خارج از اختیار فیبو کیدز می باشد مانند اتفاقات غیر منتظره مانند تصادف، بلایای طبیعی، ارائه خدمات نامناسب یا با کیفیت پایین توسط سایر سازمانها ، موسسات دولتی (از جمله اداره پست جمهوری اسلامی) و خصوصی و غیره که موجب کاهش خدمت رسانی فیبو کیدز گردد ،از تعهد مجموعه فیبو کیدز خارج است. لیکن مجموعه فیبو کیدز نهایت تلاش خود را می کند تا به محض رفع مشکل، خدمت رسانی با کیفیت قبلی را ادامه دهد.
مجموعه فیبو کیدز، تعهد می نماید به محض عادی شدن شرایط، خدمات رسانی مطلوب انجام گردد .